چاووشی دانلودicon

جست جو در سایت

( به روز شد)نظرسنجی

برترین کاربران

بنر ها

مطالب محبوب

امکانات سایت


بايگاني

لينك دوستان



امروز:چهارشنبه, 05 آذر 1399 آخرین بروزرسانی سایت:04 آذر 1399

این پایگاه دارای مجوز فعالیت به شماره 1031Mch از وب سایت رسمی محسن چاوشی می باشد

همچنین پایگاه (چاووشی دانلود) در سایت سازماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت گردید .



+10

دانلود آهنگ جدید چاوشی برای امام حسین

 

 

دانلود آهنگ جدید چاوشی

برای ماه محرم با نام ( حسین )

 

 

شعر و تظیم : محسن چاوشی

 




بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نوشته: Ebrahim در: 31 مرداد 1399 |تعداد بازدید:1477

موضوع: اخبار » آخرین اخبار تک تراک ها

کاربران در حال مشاهده مطلب:
در حال حاضر هیچ کاربر عضوی در حال مشاهده این مطلب نیست!

نظرات:

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *




قبلی 1 2 3 4 5 6 7 بعدی


فــــــــــدای امام حسین علیه السلام و مخلص صدای زخمی شما چاوشی عزیز، اما شعر بسیار ضعیف، دارید به ابهت خودتون لگد می‌زنید ، نفهمین و گنگ بودن این شعرهاتون از ضعیف و مبتدی بودنه نه مثل اشعار مولا از بی اطلاتی مخاطب !!!!! بی سوادی موج می‌زنه، جناب چاوشی حداقال نخونید دیگه بخدا بهتر هست، چون با این قطعات جدید دارید سابقتون رو هم می برید زیر سوال، بذارید قبلی هارو با خیال راحت گوش بدیم حداقال

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان

نقل قول: کسی که جز چاوشی گوش نمی‌دهد ...
فــــــــــدای امام حسین علیه السلام و مخلص صدای زخمی شما چاوشی عزیز، اما شعر بسیار ضعیف، دارید به ابهت خودتون لگد می‌زنید ، نفهمین و گنگ بودن این شعرهاتون از ضعیف و مبتدی بودنه نه مثل اشعار مولا از بی اطلاتی مخاطب !!!!! بی سوادی موج می‌زنه، جناب چاوشی حداقال نخونید دیگه بخدا بهتر هست، چون با این قطعات جدید دارید سابقتون رو هم می برید زیر سوال، بذارید قبلی هارو با خیال راحت گوش بدیم حداقال
*نفهمیدن

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
Sa
|31 مرداد 1399 20:52|
+1
|

سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستم برا اولین بار کامنت میذارم یه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتن دوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟ درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودم فراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
رهگذر
|31 مرداد 1399 22:34|
+2
|

نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

متاسفانه گویا شما یا از شعر سر در نمیارید یا خودتون رو زدید به اون راه!!!شعر از نظر وزنی دچار ایرادات زیادی هست و پر از کلماتی که قبلا شنیدیم تیغ دست و پا سر تن تقدیم کنم و ... آن دست ببرد سر هر را (اینجا سر هر چی معنی میده فعل و فاعل کوش و کجاست کسی به کدام قرینه حذف شده؟؟؟؟) به دیدار خدا شو!!! حداقل (رو) مینوشت تا معنی بگیره سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را اینجا چه ربطی در ابیات این بیت وجود دارد که من نیز شکستم قفسم را رو آورده یا عباس بداند عبسم را یا نور مزار خُلَصم را

--- | تاریخ عضویت: 1392/01/17| تعداد نظرات: 109|گروه کاربری: عضو سايت

نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه
سلام بر شما، دوست مهربان این سوابقی که فرمودید سند بر سواد یک شخص نمی‌شه، تاریخ نشون داده هرکس وقتی سواد یک چیز رو نداره و درش دخالت می‌کنه نابود می‌شه، هیچ وقت به محتوای اشعار آقای چاوشی ایراد وارد نیست از اهل بیت خوندن لیاقت میخواد که هرکسی نداره، بنده خودم آرزوم بود آقای چاوشی محرم یک آلبوم بدن، امــــا نه اینجوری، متأسفانه کاملاً مشهود هست سواد ادبیات و شعری ندارید، پس نباید اظهار نظر کتید در این باره دوست مهربان، چاوشی عزیز خیلی خیلی بزرگن و در موسیقی تبهر دارن ولی دلیل نمیشه خدا حسابش کنیم و بدون نقص !!! ، از طرفی کی میخواد این فرهنگ که انتقاد از دوست داشتن هست تو این مملکت جا بیفته الله اعلم !!! ، دوست مهربان انتقاد سازنده از صدتا تعریف و تمجید کورکورانه بهتره و شرف داره، متأسفانه تا افراد چون شما بیایید اینجوری بگید باید منتظر سقوط این هنرمند باشیم که مثل یک عده خواننده تعصبی که حتی فحشم میده طرفدارهاش میگن به به !!! عجب شعری ... قطعاً مقایسه جناب چاوشی با دیگر خوانندگان در انصاف نیست چون یک بار عرض کردم محتوای کارهای آقای چاوشی ارزشمنده و حتی خراب ترینش از کارای خوانندگان دیگر فراتر هست، اما دلیل بر این نیست که ضعف نداشته باشه، بنده به شخصه از این آدم بزرگ نمیتونم قبول کنم که شعری استفاده کنه که از وزن و قافیه خارجه ، اگر شما براتون مهم نیست برای ما مهمه که آیا بنده بشم شیر خدا یا علی یعنی چی ؟ ، یا وسط غزل وزن و قافیه رو تغییر دادن یعنی چی ؟ یا جان به نیفتد شمار یعنی چی ؟ یا عبارت طفل نارس برای ذوات مقدسه برای روح بزرگ حضرت علی اصغر علیه السلام که باب الحواج هستن یعنی چی ؟ آیا در شأنشون هست ؟ ، چشم هارو باز کنیم یا تعریفی از هنر نداریم که هر چی میاد رو فقط دوست داریم گوش بدیم و رد شیم ، یا سواد تحلیل نداریم ... نگران کننده ست ...

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان

نقل قول: رهگذر
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

متاسفانه گویا شما یا از شعر سر در نمیارید یا خودتون رو زدید به اون راه!!!شعر از نظر وزنی دچار ایرادات زیادی هست و پر از کلماتی که قبلا شنیدیم تیغ دست و پا سر تن تقدیم کنم و ... آن دست ببرد سر هر را (اینجا سر هر چی معنی میده فعل و فاعل کوش و کجاست کسی به کدام قرینه حذف شده؟؟؟؟) به دیدار خدا شو!!! حداقل (رو) مینوشت تا معنی بگیره سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را اینجا چه ربطی در ابیات این بیت وجود دارد که من نیز شکستم قفسم را رو آورده یا عباس بداند عبسم را یا نور مزار خُلَصم را
متاسفانه نگران کننده ست

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
hasan
|1 شهریور 1399 02:47|
0
|

نقل قول: کسی که جز چاوشی گوش نمی‌دهد ...
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه
سلام بر شما، دوست مهربان این سوابقی که فرمودید سند بر سواد یک شخص نمی‌شه، تاریخ نشون داده هرکس وقتی سواد یک چیز رو نداره و درش دخالت می‌کنه نابود می‌شه، هیچ وقت به محتوای اشعار آقای چاوشی ایراد وارد نیست از اهل بیت خوندن لیاقت میخواد که هرکسی نداره، بنده خودم آرزوم بود آقای چاوشی محرم یک آلبوم بدن، امــــا نه اینجوری، متأسفانه کاملاً مشهود هست سواد ادبیات و شعری ندارید، پس نباید اظهار نظر کتید در این باره دوست مهربان، چاوشی عزیز خیلی خیلی بزرگن و در موسیقی تبهر دارن ولی دلیل نمیشه خدا حسابش کنیم و بدون نقص !!! ، از طرفی کی میخواد این فرهنگ که انتقاد از دوست داشتن هست تو این مملکت جا بیفته الله اعلم !!! ، دوست مهربان انتقاد سازنده از صدتا تعریف و تمجید کورکورانه بهتره و شرف داره، متأسفانه تا افراد چون شما بیایید اینجوری بگید باید منتظر سقوط این هنرمند باشیم که مثل یک عده خواننده تعصبی که حتی فحشم میده طرفدارهاش میگن به به !!! عجب شعری ... قطعاً مقایسه جناب چاوشی با دیگر خوانندگان در انصاف نیست چون یک بار عرض کردم محتوای کارهای آقای چاوشی ارزشمنده و حتی خراب ترینش از کارای خوانندگان دیگر فراتر هست، اما دلیل بر این نیست که ضعف نداشته باشه، بنده به شخصه از این آدم بزرگ نمیتونم قبول کنم که شعری استفاده کنه که از وزن و قافیه خارجه ، اگر شما براتون مهم نیست برای ما مهمه که آیا بنده بشم شیر خدا یا علی یعنی چی ؟ ، یا وسط غزل وزن و قافیه رو تغییر دادن یعنی چی ؟ یا جان به نیفتد شمار یعنی چی ؟ یا عبارت طفل نارس برای ذوات مقدسه برای روح بزرگ حضرت علی اصغر علیه السلام که باب الحواج هستن یعنی چی ؟ آیا در شأنشون هست ؟ ، چشم هارو باز کنیم یا تعریفی از هنر نداریم که هر چی میاد رو فقط دوست داریم گوش بدیم و رد شیم ، یا سواد تحلیل نداریم ... نگران کننده ست ...
سلام.دوست عزیز فرزند نارس که نیست.فرزند نو رس هست.دقت کنید.

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
hasan
|1 شهریور 1399 02:49|
+1
|

خدا وکیلی بعضی‌ها دیگه خیلی جو گیر شدن.داداش من اول خوب گوش کن برو چهار جا متن آهنگ رو بخون بعد بیا تحلیل کن

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
hasan
|1 شهریور 1399 02:51|
+1
|

از دور ندا داد برادر برده اند سر و دست و تنم را بستند به ناحق ره حق را کشتند گلوی نفسم را دستی که بدادی به خدایت دستان خدا بود بریدند آن دست ببرد سر هر را خشکانده همه کار و کسم را بی دست به دیدار خدا شو خود مست به دیدار شو سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را هر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادر دادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم را دانلود آهنگ محسن چاوشی حسین من تاج چه خواهم که نیرزد تاجی که پر از نخوت و رنگ است من در پی حق آمده بودم بر تیغ کشانم هوسم را گر باز بیایم به زمانت گر باز کشانند به تیغم تقدیم کنم جان و سرم را تعظیم کنم داد رسم را لبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس ها رو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم را لبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس ها رو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم را هر بار بیاید شب هجران در گور بلرزد تن شیطان افتاده ز چشم نور بنگر خود نور مزار خلصم را آن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هرزه ی خود را این داس هرس کرد هوس را خود آ به تماشا هرسم را ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫. هر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادر دادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم را

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
hasan
|1 شهریور 1399 02:55|
0
|

نقل قول: رهگذر
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

متاسفانه گویا شما یا از شعر سر در نمیارید یا خودتون رو زدید به اون راه!!!شعر از نظر وزنی دچار ایرادات زیادی هست و پر از کلماتی که قبلا شنیدیم تیغ دست و پا سر تن تقدیم کنم و ... آن دست ببرد سر هر را (اینجا سر هر چی معنی میده فعل و فاعل کوش و کجاست کسی به کدام قرینه حذف شده؟؟؟؟) به دیدار خدا شو!!! حداقل (رو) مینوشت تا معنی بگیره سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را اینجا چه ربطی در ابیات این بیت وجود دارد که من نیز شکستم قفسم را رو آورده یا عباس بداند عبسم را یا نور مزار خُلَصم را
سلام.ممنون میشم درباره این وزن و قافیه این ابیات توضیح بدین: شب آرامی بود می‌روم در ایوان، تا بپرسم از خود زندگی یعنی چه؟ مادرم سینی چایی در دست گل لبخندی چید، هدیه اش داد به من خواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجا لب پاشویه نشست

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
Sa
|1 شهریور 1399 05:22|
0
|

نقل قول: کسی که جز چاوشی گوش نمی‌دهد ...
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه
سلام بر شما، دوست مهربان این سوابقی که فرمودید سند بر سواد یک شخص نمی‌شه، تاریخ نشون داده هرکس وقتی سواد یک چیز رو نداره و درش دخالت می‌کنه نابود می‌شه، هیچ وقت به محتوای اشعار آقای چاوشی ایراد وارد نیست از اهل بیت خوندن لیاقت میخواد که هرکسی نداره، بنده خودم آرزوم بود آقای چاوشی محرم یک آلبوم بدن، امــــا نه اینجوری، متأسفانه کاملاً مشهود هست سواد ادبیات و شعری ندارید، پس نباید اظهار نظر کتید در این باره دوست مهربان، چاوشی عزیز خیلی خیلی بزرگن و در موسیقی تبهر دارن ولی دلیل نمیشه خدا حسابش کنیم و بدون نقص !!! ، از طرفی کی میخواد این فرهنگ که انتقاد از دوست داشتن هست تو این مملکت جا بیفته الله اعلم !!! ، دوست مهربان انتقاد سازنده از صدتا تعریف و تمجید کورکورانه بهتره و شرف داره، متأسفانه تا افراد چون شما بیایید اینجوری بگید باید منتظر سقوط این هنرمند باشیم که مثل یک عده خواننده تعصبی که حتی فحشم میده طرفدارهاش میگن به به !!! عجب شعری ... قطعاً مقایسه جناب چاوشی با دیگر خوانندگان در انصاف نیست چون یک بار عرض کردم محتوای کارهای آقای چاوشی ارزشمنده و حتی خراب ترینش از کارای خوانندگان دیگر فراتر هست، اما دلیل بر این نیست که ضعف نداشته باشه، بنده به شخصه از این آدم بزرگ نمیتونم قبول کنم که شعری استفاده کنه که از وزن و قافیه خارجه ، اگر شما براتون مهم نیست برای ما مهمه که آیا بنده بشم شیر خدا یا علی یعنی چی ؟ ، یا وسط غزل وزن و قافیه رو تغییر دادن یعنی چی ؟ یا جان به نیفتد شمار یعنی چی ؟ یا عبارت طفل نارس برای ذوات مقدسه برای روح بزرگ حضرت علی اصغر علیه السلام که باب الحواج هستن یعنی چی ؟ آیا در شأنشون هست ؟ ، چشم هارو باز کنیم یا تعریفی از هنر نداریم که هر چی میاد رو فقط دوست داریم گوش بدیم و رد شیم ، یا سواد تحلیل نداریم ... نگران کننده ست ...
دوست عزیز شما انتقاد کن ولی ادب انتقاد داشته باش یه دوست مهربان اولش گفتی بعد شروع کردی به توهین شما از اول گفتی بی سوادی موج می زنه دیگه نخون اقای چاوشی و از این حرفا برو متن خودتو بخون ببین انتقاد کردی یا کوبیدی؟ من 15 ساله دارم چاوشی گوش میدم هیچ وقت هم کورکورانه ازش حمایت نکردم.گفتم انتقاد الکی نکنید. طرف شعر گفته می گردید یه کلمه پیدا کنید بگید اینجا خراب کرده شاید در حد سوادتون نباشه. شما برو اول برا خودت تعریف انتقاد و تخریب رو تعریف کن بعد بیا در مورد فرهنگ انتقاد پذیری این مملکت صحبت کن در ضمن اگه اشتباه نکنم تبحر باشه نه تبهر!!!

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
zaman80
|1 شهریور 1399 05:49|
+1
|

به دل نشست

تقدیم کنم جان و سرم را

اشارش قشنگ بود

من تاج چه خواهم که نیرزد.

کیفیت کارهاش افت داشته ولی حال و هوای کاراش فوق العادس , تقدیم کنم پا و سرم را - ضمیر خودسر


--------------------

--- | تاریخ عضویت: 1392/01/16| تعداد نظرات: 571|گروه کاربری: عضو سايت
A110
|1 شهریور 1399 09:37|
0
|

نقل قول: Sa
نقل قول: کسی که جز چاوشی گوش نمی‌دهد ...
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه
سلام بر شما، دوست مهربان این سوابقی که فرمودید سند بر سواد یک شخص نمی‌شه، تاریخ نشون داده هرکس وقتی سواد یک چیز رو نداره و درش دخالت می‌کنه نابود می‌شه، هیچ وقت به محتوای اشعار آقای چاوشی ایراد وارد نیست از اهل بیت خوندن لیاقت میخواد که هرکسی نداره، بنده خودم آرزوم بود آقای چاوشی محرم یک آلبوم بدن، امــــا نه اینجوری، متأسفانه کاملاً مشهود هست سواد ادبیات و شعری ندارید، پس نباید اظهار نظر کتید در این باره دوست مهربان، چاوشی عزیز خیلی خیلی بزرگن و در موسیقی تبهر دارن ولی دلیل نمیشه خدا حسابش کنیم و بدون نقص !!! ، از طرفی کی میخواد این فرهنگ که انتقاد از دوست داشتن هست تو این مملکت جا بیفته الله اعلم !!! ، دوست مهربان انتقاد سازنده از صدتا تعریف و تمجید کورکورانه بهتره و شرف داره، متأسفانه تا افراد چون شما بیایید اینجوری بگید باید منتظر سقوط این هنرمند باشیم که مثل یک عده خواننده تعصبی که حتی فحشم میده طرفدارهاش میگن به به !!! عجب شعری ... قطعاً مقایسه جناب چاوشی با دیگر خوانندگان در انصاف نیست چون یک بار عرض کردم محتوای کارهای آقای چاوشی ارزشمنده و حتی خراب ترینش از کارای خوانندگان دیگر فراتر هست، اما دلیل بر این نیست که ضعف نداشته باشه، بنده به شخصه از این آدم بزرگ نمیتونم قبول کنم که شعری استفاده کنه که از وزن و قافیه خارجه ، اگر شما براتون مهم نیست برای ما مهمه که آیا بنده بشم شیر خدا یا علی یعنی چی ؟ ، یا وسط غزل وزن و قافیه رو تغییر دادن یعنی چی ؟ یا جان به نیفتد شمار یعنی چی ؟ یا عبارت طفل نارس برای ذوات مقدسه برای روح بزرگ حضرت علی اصغر علیه السلام که باب الحواج هستن یعنی چی ؟ آیا در شأنشون هست ؟ ، چشم هارو باز کنیم یا تعریفی از هنر نداریم که هر چی میاد رو فقط دوست داریم گوش بدیم و رد شیم ، یا سواد تحلیل نداریم ... نگران کننده ست ...
دوست عزیز شما انتقاد کن ولی ادب انتقاد داشته باشیه دوست مهربان اولش گفتی بعد شروع کردی به توهین شما از اول گفتی بی سوادی موج می زنه دیگه نخون اقای چاوشی و از این حرفابرو متن خودتو بخون ببین انتقاد کردی یا کوبیدی؟ من 15 ساله دارم چاوشی گوش میدمهیچ وقت هم کورکورانه ازش حمایت نکردم.گفتم انتقاد الکی نکنید. طرف شعر گفته می گردید یه کلمه پیدا کنید بگید اینجا خراب کرده شاید در حد سوادتون نباشه. شما برو اول برا خودت تعریف انتقاد و تخریب رو تعریف کن بعد بیا در مورد فرهنگ انتقاد پذیری این مملکت صحبت کندر ضمن اگه اشتباه نکنم تبحر باشه نه تبهر!!!
سلام. بزرگوار متأسفانه یا خوشبختانه ایشون درست میگن اشعار قطعات جدید محسن چاوشی از لحاظ شعری سست هستن ما هم همونقدر که شما دوست دارید این هنرمند رو دوست داریم ولی مشخصه شما از فن شعر سر در نمیارید که اینجوری تعصبی دارید عیب های به این بزرگی رو نادیده میگیرید شعر خیلی سسته من از موقعی که شروع کرده این شعرارو خیلی تعجب کردم وقتی تواناییشو نداره مجبور نیست بگه

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|1 شهریور 1399 09:40|
0
|

دوستان لطفاً وقتی از شعر سر در نمیارید نظر ندید شعر ضعیفه فاز فلسفه بر ندارید آوردن چهارتا کلمه مثل خلص دلیل بر فاخر بودن نمیشه امید وارم انتقادم رو توهین ندونید

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|1 شهریور 1399 09:43|
0
|

نقل قول: hasan
نقل قول: رهگذر
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

متاسفانه گویا شما یا از شعر سر در نمیارید یا خودتون رو زدید به اون راه!!!شعر از نظر وزنی دچار ایرادات زیادی هست و پر از کلماتی که قبلا شنیدیم تیغ دست و پا سر تن تقدیم کنم و ... آن دست ببرد سر هر را (اینجا سر هر چی معنی میده فعل و فاعل کوش و کجاست کسی به کدام قرینه حذف شده؟؟؟؟) به دیدار خدا شو!!! حداقل (رو) مینوشت تا معنی بگیره سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را اینجا چه ربطی در ابیات این بیت وجود دارد که من نیز شکستم قفسم را رو آورده یا عباس بداند عبسم را یا نور مزار خُلَصم را
سلام.ممنون میشم درباره این وزن و قافیه این ابیات توضیح بدین:شب آرامی بودمی‌روم در ایوان، تا بپرسم از خودزندگی یعنی چه؟مادرم سینی چایی در دستگل لبخندی چید، هدیه اش داد به منخواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجالب پاشویه نشست
سلام این شعر نو هست از مرحوم سهراب سپهری در شعر نو وزن ها یکسان نیستن تغییر میکنن و قافیه به جای مشخصی نداره در جاهای نیاز میاد

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|1 شهریور 1399 09:46|
0
|

نقل قول: hasan
از دور ندا داد برادر برده اند سر و دست و تنم رابستند به ناحق ره حق را کشتند گلوی نفسم رادستی که بدادی به خدایت دستان خدا بود بریدندآن دست ببرد سر هر را خشکانده همه کار و کسم رابی دست به دیدار خدا شو خود مست به دیدار شوسیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم راهر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادردادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم رادانلود آهنگ محسن چاوشی حسینمن تاج چه خواهم که نیرزد تاجی که پر از نخوت و رنگ استمن در پی حق آمده بودم بر تیغ کشانم هوسم راگر باز بیایم به زمانت گر باز کشانند به تیغمتقدیم کنم جان و سرم را تعظیم کنم داد رسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم راهر بار بیاید شب هجران در گور بلرزد تن شیطانافتاده ز چشم نور بنگر خود نور مزار خلصم راآن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هرزه ی خود رااین داس هرس کرد هوس را خود آ به تماشا هرسم را♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫.هر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادر دادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم را
شما با تعریف و تایید الکی هم داری به شعور خودت توهین میکنی هم به محسن ضربه میزنی هم بی سوادی و کم اطلاعاتیت رو نشون میدی آقاجوووووووون از شعری که حتی معنیش رو نمیدونید و نمیدونید قافیش غلطه دفاع نکنید روغنفکر بازی در نیارید

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
Sa
|1 شهریور 1399 11:04|
0
|

نقل قول: A110
نقل قول: Sa
نقل قول: کسی که جز چاوشی گوش نمی‌دهد ...
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه
سلام بر شما، دوست مهربان این سوابقی که فرمودید سند بر سواد یک شخص نمی‌شه، تاریخ نشون داده هرکس وقتی سواد یک چیز رو نداره و درش دخالت می‌کنه نابود می‌شه، هیچ وقت به محتوای اشعار آقای چاوشی ایراد وارد نیست از اهل بیت خوندن لیاقت میخواد که هرکسی نداره، بنده خودم آرزوم بود آقای چاوشی محرم یک آلبوم بدن، امــــا نه اینجوری، متأسفانه کاملاً مشهود هست سواد ادبیات و شعری ندارید، پس نباید اظهار نظر کتید در این باره دوست مهربان، چاوشی عزیز خیلی خیلی بزرگن و در موسیقی تبهر دارن ولی دلیل نمیشه خدا حسابش کنیم و بدون نقص !!! ، از طرفی کی میخواد این فرهنگ که انتقاد از دوست داشتن هست تو این مملکت جا بیفته الله اعلم !!! ، دوست مهربان انتقاد سازنده از صدتا تعریف و تمجید کورکورانه بهتره و شرف داره، متأسفانه تا افراد چون شما بیایید اینجوری بگید باید منتظر سقوط این هنرمند باشیم که مثل یک عده خواننده تعصبی که حتی فحشم میده طرفدارهاش میگن به به !!! عجب شعری ... قطعاً مقایسه جناب چاوشی با دیگر خوانندگان در انصاف نیست چون یک بار عرض کردم محتوای کارهای آقای چاوشی ارزشمنده و حتی خراب ترینش از کارای خوانندگان دیگر فراتر هست، اما دلیل بر این نیست که ضعف نداشته باشه، بنده به شخصه از این آدم بزرگ نمیتونم قبول کنم که شعری استفاده کنه که از وزن و قافیه خارجه ، اگر شما براتون مهم نیست برای ما مهمه که آیا بنده بشم شیر خدا یا علی یعنی چی ؟ ، یا وسط غزل وزن و قافیه رو تغییر دادن یعنی چی ؟ یا جان به نیفتد شمار یعنی چی ؟ یا عبارت طفل نارس برای ذوات مقدسه برای روح بزرگ حضرت علی اصغر علیه السلام که باب الحواج هستن یعنی چی ؟ آیا در شأنشون هست ؟ ، چشم هارو باز کنیم یا تعریفی از هنر نداریم که هر چی میاد رو فقط دوست داریم گوش بدیم و رد شیم ، یا سواد تحلیل نداریم ... نگران کننده ست ...
دوست عزیز شما انتقاد کن ولی ادب انتقاد داشته باشیه دوست مهربان اولش گفتی بعد شروع کردی به توهین شما از اول گفتی بی سوادی موج می زنه دیگه نخون اقای چاوشی و از این حرفابرو متن خودتو بخون ببین انتقاد کردی یا کوبیدی؟ من 15 ساله دارم چاوشی گوش میدمهیچ وقت هم کورکورانه ازش حمایت نکردم.گفتم انتقاد الکی نکنید. طرف شعر گفته می گردید یه کلمه پیدا کنید بگید اینجا خراب کرده شاید در حد سوادتون نباشه. شما برو اول برا خودت تعریف انتقاد و تخریب رو تعریف کن بعد بیا در مورد فرهنگ انتقاد پذیری این مملکت صحبت کندر ضمن اگه اشتباه نکنم تبحر باشه نه تبهر!!!
سلام. بزرگوار متأسفانه یا خوشبختانه ایشون درست میگن اشعار قطعات جدید محسن چاوشی از لحاظ شعری سست هستن ما هم همونقدر که شما دوست دارید این هنرمند رو دوست داریم ولی مشخصه شما از فن شعر سر در نمیارید که اینجوری تعصبی دارید عیب های به این بزرگی رو نادیده میگیرید شعر خیلی سسته من از موقعی که شروع کرده این شعرارو خیلی تعجب کردم وقتی تواناییشو نداره مجبور نیست بگه
من نمی دونم شما چجوری از اینکه من گفتم تخریب نکنید چاوشی رو به این نتیجه رسیدید که من متعصبانه دارم نظر میدم و از فن شعر سر در نمیارم!!! ماشالله این سایت معلومه توش سعدی و حافظ و مولانا رفت و آمد دارن شما احیانا کدومشونی؟؟؟ برو دوتا کامنت منو بخون اگه جایی من از شعر دفاع کردم میتونی بیای افاضات کنی برادر طرف اومد گفت آقای چاوشی نخون منم جوابش رو دادم تموم

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
hasan
|1 شهریور 1399 11:23|
0
|

نقل قول: A110
نقل قول: hasan
نقل قول: رهگذر
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

متاسفانه گویا شما یا از شعر سر در نمیارید یا خودتون رو زدید به اون راه!!!شعر از نظر وزنی دچار ایرادات زیادی هست و پر از کلماتی که قبلا شنیدیم تیغ دست و پا سر تن تقدیم کنم و ... آن دست ببرد سر هر را (اینجا سر هر چی معنی میده فعل و فاعل کوش و کجاست کسی به کدام قرینه حذف شده؟؟؟؟) به دیدار خدا شو!!! حداقل (رو) مینوشت تا معنی بگیره سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را اینجا چه ربطی در ابیات این بیت وجود دارد که من نیز شکستم قفسم را رو آورده یا عباس بداند عبسم را یا نور مزار خُلَصم را
سلام.ممنون میشم درباره این وزن و قافیه این ابیات توضیح بدین:شب آرامی بودمی‌روم در ایوان، تا بپرسم از خودزندگی یعنی چه؟مادرم سینی چایی در دستگل لبخندی چید، هدیه اش داد به منخواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجالب پاشویه نشست
سلام این شعر نو هست از مرحوم سهراب سپهری در شعر نو وزن ها یکسان نیستن تغییر میکنن و قافیه به جای مشخصی نداره در جاهای نیاز میاد
درود بر شما.اگه این شعر هم نو در نظر بگیریم دیگه قافیه جای مشخصی قرار نمیگیره.

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
hasan
|1 شهریور 1399 11:34|
0
|

نقل قول: A110
نقل قول: hasan
از دور ندا داد برادر برده اند سر و دست و تنم رابستند به ناحق ره حق را کشتند گلوی نفسم رادستی که بدادی به خدایت دستان خدا بود بریدندآن دست ببرد سر هر را خشکانده همه کار و کسم رابی دست به دیدار خدا شو خود مست به دیدار شوسیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم راهر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادردادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم رادانلود آهنگ محسن چاوشی حسینمن تاج چه خواهم که نیرزد تاجی که پر از نخوت و رنگ استمن در پی حق آمده بودم بر تیغ کشانم هوسم راگر باز بیایم به زمانت گر باز کشانند به تیغمتقدیم کنم جان و سرم را تعظیم کنم داد رسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم راهر بار بیاید شب هجران در گور بلرزد تن شیطانافتاده ز چشم نور بنگر خود نور مزار خلصم راآن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هرزه ی خود رااین داس هرس کرد هوس را خود آ به تماشا هرسم را♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫.هر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادر دادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم را
شما با تعریف و تایید الکی هم داری به شعور خودت توهین میکنی هم به محسن ضربه میزنی هم بی سوادی و کم اطلاعاتیت رو نشون میدی آقاجوووووووون از شعری که حتی معنیش رو نمیدونید و نمیدونید قافیش غلطه دفاع نکنید روغنفکر بازی در نیارید
سلام.والا من یه جا غلط شنیداری یکی از دوستان رو بیان کردم.جای دیگه متن شعر رو گذاشتم که دوستان بخونن.جای دیگه هم یک شعر از سهراب سپهری گذاشتم که دوستان متوجه بشن اگر این شعر را نو در نظر بگیرم نیاز به قافیه مشخصی ندارد.من اصلا از ایشون تعریف نکردم.شاید باورتون نشه ولی من اصلا سه تا کار آخر ایشون رو اصلا دانلود هم نکردم.ولی میگم پیاز داغش رو هم زیاد نکنیم.من میگم هم نکات مثبتش رو بگیم هم نکات منفی رو آن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هزه خود را انصافا از نظر من قشنگه

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
حامد
|1 شهریور 1399 13:23|
0
|

آهنگ اینقدر که ضعیف بود من اصلا متوجه شعری که داشت میخوند نشدم. هیچ چارچوبی رو موسیقی رعایت نمیکرد و کلا نمیشد ارتباط بگیری.

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|1 شهریور 1399 14:54|
0
|

نقل قول: Sa
نقل قول: A110
نقل قول: Sa
نقل قول: کسی که جز چاوشی گوش نمی‌دهد ...
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه
سلام بر شما، دوست مهربان این سوابقی که فرمودید سند بر سواد یک شخص نمی‌شه، تاریخ نشون داده هرکس وقتی سواد یک چیز رو نداره و درش دخالت می‌کنه نابود می‌شه، هیچ وقت به محتوای اشعار آقای چاوشی ایراد وارد نیست از اهل بیت خوندن لیاقت میخواد که هرکسی نداره، بنده خودم آرزوم بود آقای چاوشی محرم یک آلبوم بدن، امــــا نه اینجوری، متأسفانه کاملاً مشهود هست سواد ادبیات و شعری ندارید، پس نباید اظهار نظر کتید در این باره دوست مهربان، چاوشی عزیز خیلی خیلی بزرگن و در موسیقی تبهر دارن ولی دلیل نمیشه خدا حسابش کنیم و بدون نقص !!! ، از طرفی کی میخواد این فرهنگ که انتقاد از دوست داشتن هست تو این مملکت جا بیفته الله اعلم !!! ، دوست مهربان انتقاد سازنده از صدتا تعریف و تمجید کورکورانه بهتره و شرف داره، متأسفانه تا افراد چون شما بیایید اینجوری بگید باید منتظر سقوط این هنرمند باشیم که مثل یک عده خواننده تعصبی که حتی فحشم میده طرفدارهاش میگن به به !!! عجب شعری ... قطعاً مقایسه جناب چاوشی با دیگر خوانندگان در انصاف نیست چون یک بار عرض کردم محتوای کارهای آقای چاوشی ارزشمنده و حتی خراب ترینش از کارای خوانندگان دیگر فراتر هست، اما دلیل بر این نیست که ضعف نداشته باشه، بنده به شخصه از این آدم بزرگ نمیتونم قبول کنم که شعری استفاده کنه که از وزن و قافیه خارجه ، اگر شما براتون مهم نیست برای ما مهمه که آیا بنده بشم شیر خدا یا علی یعنی چی ؟ ، یا وسط غزل وزن و قافیه رو تغییر دادن یعنی چی ؟ یا جان به نیفتد شمار یعنی چی ؟ یا عبارت طفل نارس برای ذوات مقدسه برای روح بزرگ حضرت علی اصغر علیه السلام که باب الحواج هستن یعنی چی ؟ آیا در شأنشون هست ؟ ، چشم هارو باز کنیم یا تعریفی از هنر نداریم که هر چی میاد رو فقط دوست داریم گوش بدیم و رد شیم ، یا سواد تحلیل نداریم ... نگران کننده ست ...
دوست عزیز شما انتقاد کن ولی ادب انتقاد داشته باشیه دوست مهربان اولش گفتی بعد شروع کردی به توهین شما از اول گفتی بی سوادی موج می زنه دیگه نخون اقای چاوشی و از این حرفابرو متن خودتو بخون ببین انتقاد کردی یا کوبیدی؟ من 15 ساله دارم چاوشی گوش میدمهیچ وقت هم کورکورانه ازش حمایت نکردم.گفتم انتقاد الکی نکنید. طرف شعر گفته می گردید یه کلمه پیدا کنید بگید اینجا خراب کرده شاید در حد سوادتون نباشه. شما برو اول برا خودت تعریف انتقاد و تخریب رو تعریف کن بعد بیا در مورد فرهنگ انتقاد پذیری این مملکت صحبت کندر ضمن اگه اشتباه نکنم تبحر باشه نه تبهر!!!
سلام. بزرگوار متأسفانه یا خوشبختانه ایشون درست میگن اشعار قطعات جدید محسن چاوشی از لحاظ شعری سست هستن ما هم همونقدر که شما دوست دارید این هنرمند رو دوست داریم ولی مشخصه شما از فن شعر سر در نمیارید که اینجوری تعصبی دارید عیب های به این بزرگی رو نادیده میگیرید شعر خیلی سسته من از موقعی که شروع کرده این شعرارو خیلی تعجب کردم وقتی تواناییشو نداره مجبور نیست بگه
من نمی دونم شما چجوری از اینکه من گفتم تخریب نکنید چاوشی رو به این نتیجه رسیدید که من متعصبانه دارم نظر میدم و از فن شعر سر در نمیارم!!!ماشالله این سایت معلومه توش سعدی و حافظ و مولانا رفت و آمد دارنشما احیانا کدومشونی؟؟؟ برو دوتا کامنت منو بخون اگه جایی من از شعر دفاع کردم میتونی بیای افاضات کنی برادرطرف اومد گفت آقای چاوشی نخون منم جوابش رو دادم تموم
خیلی ببخشید متأسفانه مشخصه شما اصلاً اعصاب ندارید، باکوچیک شمردن دیگران هیچ وقت ضعف سوادی و علمی خودتون رو نپوشونید، وقتی تخصصی ندارید در زمینه ای لازم نیست ورود کنید بزرگوار، کسی که تخصصی انتقاد میکنه جوابشم داره چون راحت میشه به نتیجه درست و غلط رسید، دیگه با کوچیک شرمردن هم نوع خودش هی توهین نمیکنه، ما برادرا و خواهرای خودمونیم شما از کجا میشناسید شاید طرف شخص بزرگیه که راحت تمسخر میکنید سعی و حافظ می‌کنید ؟ موفق باشید

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|1 شهریور 1399 14:59|
0
|

نقل قول: hasan
نقل قول: A110
نقل قول: hasan
از دور ندا داد برادر برده اند سر و دست و تنم رابستند به ناحق ره حق را کشتند گلوی نفسم رادستی که بدادی به خدایت دستان خدا بود بریدندآن دست ببرد سر هر را خشکانده همه کار و کسم رابی دست به دیدار خدا شو خود مست به دیدار شوسیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم راهر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادردادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم رادانلود آهنگ محسن چاوشی حسینمن تاج چه خواهم که نیرزد تاجی که پر از نخوت و رنگ استمن در پی حق آمده بودم بر تیغ کشانم هوسم راگر باز بیایم به زمانت گر باز کشانند به تیغمتقدیم کنم جان و سرم را تعظیم کنم داد رسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم راهر بار بیاید شب هجران در گور بلرزد تن شیطانافتاده ز چشم نور بنگر خود نور مزار خلصم راآن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هرزه ی خود رااین داس هرس کرد هوس را خود آ به تماشا هرسم را♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫.هر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادر دادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم را
شما با تعریف و تایید الکی هم داری به شعور خودت توهین میکنی هم به محسن ضربه میزنی هم بی سوادی و کم اطلاعاتیت رو نشون میدی آقاجوووووووون از شعری که حتی معنیش رو نمیدونید و نمیدونید قافیش غلطه دفاع نکنید روغنفکر بازی در نیارید
سلام.والا من یه جا غلط شنیداری یکی از دوستان رو بیان کردم.جای دیگه متن شعر رو گذاشتم که دوستان بخونن.جای دیگه هم یک شعر از سهراب سپهری گذاشتم که دوستان متوجه بشن اگر این شعر را نو در نظر بگیرم نیاز به قافیه مشخصی ندارد.من اصلا از ایشون تعریف نکردم.شاید باورتون نشه ولی من اصلا سه تا کار آخر ایشون رو اصلا دانلود هم نکردم.ولی میگم پیاز داغش رو هم زیاد نکنیم.من میگم هم نکات مثبتش رو بگیم هم نکات منفی روآن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هزه خود راانصافا از نظر من قشنگه
داداش جای دیگه نگید این و بهتون میخندن ! همینجوری الکی نیست که، مسئله شعر نو قواعدش جداست، وقتی شاعر دو بیت و و دو مصراع اول رو با وزن و قافیه یکسان (شعر کلاسیک )شروع میکنه باید تا آخر با همون قواعد جلو بره که یکیش غزل هست، دیگه نمیتونه سه بیت بگه بعد وزن و گم کنه بگه شعر نیمایی هست، همینجوری الله بختکی نیست هرجا قافیه رو گم کنه بگه نیماییه ! آقاجان شلوغ کردن و پیاز داغ نیست کافیه ببینید منتقدای بزرگ چی میگن، آخه داداش انتقاد به چاوشی از نگرانیه به خدا چون آدم از هنرمند بزرگ کار ضعیف رو نمیتونه قبول کنه، موفق باسید

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
تنها
|1 شهریور 1399 20:06|
+1
|

این همه دعوا و ناسزا ... آخرش که چی؟ اون حسین بنده خدا هرچه کرد بین خود و خداوندش بود ... ببینم می تونین از همین یه اصل و یه خط ، خودتون برای خودتون یه درسی بگیرید حالا نمی خواد به بقیه درس بدید ... هرسالِ خدا همه اش حاشیه و جنگ و جنجال سر مراسم و عزاداری و ... بعدشم که دوباره همون آشه و همون کاسه ، فقط بی عدالتی و ظلم و ستم و دروغگویی و ریاکاری و کثافت بازی تو این مملکت ... یه بار ، فقط محض رضای خدا اگه خدا رو قبول دارید فقط یه بار که شده این علی و حسین بیچاره رو عَلَم نکنید ، یه بار حرف نزنید ، یه بار شعار ندید ، بیایین اصل کاری رو انجام بدین واسه خودتون نه واسه نمایش دادن به بقیه ... 

تو رو خدا فقط یه بار! حالا این حرفو اگه کسی فهمید آنم آرزوست.

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|1 شهریور 1399 21:41|
-1
|

نقل قول: تنها
این همه دعوا و ناسزا ... آخرش که چی؟ اون حسین بنده خدا هرچه کرد بین خود و خداوندش بود ... ببینم می تونین از همین یه اصل و یه خط ، خودتون برای خودتون یه درسی بگیرید حالا نمی خواد به بقیه درس بدید ... هرسالِ خدا همه اش حاشیه و جنگ و جنجال سر مراسم و عزاداری و ... بعدشم که دوباره همون آشه و همون کاسه ، فقط بی عدالتی و ظلم و ستم و دروغگویی و ریاکاری و کثافت بازی تو این مملکت ... یه بار ، فقط محض رضای خدا اگه خدا رو قبول دارید فقط یه بار که شده این علی و حسین بیچاره رو عَلَم نکنید ، یه بار حرف نزنید ، یه بار شعار ندید ، بیایین اصل کاری رو انجام بدین واسه خودتون نه واسه نمایش دادن به بقیه ... 
تو رو خدا فقط یه بار! حالا این حرفو اگه کسی فهمید آنم آرزوست.
آ آ آ آ ، نوچ نوچ نوچ ، هیس ، آروم ، چه خبره ؟ دکتر اگه همین الانش همون کسانی که از حسین درس شجاعت گرفتن و دارن تو سرما و گرما از ناموست دفاع می‌کنن نبودن شما تخت خوابت وسط میدون جنگ بود ... مملکت مشکل زیاد داره ولی واقع بین باشید هرچیز و بیخود بهم ربط ندید، جنگ چیه ؟ عزاداری لیاقت میخواد، جنس این گریه با گریه سر قبر آدما فرق داره، یبار امتحان کم، قشنگ تحقیق کم بعد بیا عقده هات رو سر امام حسین خالی کن ...

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
رهگذر
|1 شهریور 1399 22:32|
0
|

نقل قول: hasan
نقل قول: رهگذر
نقل قول: Sa
سلام.خیلی وقته مخاطب این سایت و وبلاگ هستمبرا اولین بار کامنت میذارمیه عده هر شعری چاوشی میخونه شروع می کنند ایراد گرفتندوست عزیزی که از شعر گفتن محسن چاوشی انتقاد کردی. خودت از شعر چه می دونی؟؟؟درسته که تعداد شعرهای مناسبتی و مذهبی محسن بالا رفته و من هم انتقاد دارم به این موضوع ولی این دلیل نمیشه که سواد موسیقیایی و فهم شعری کسی که 15 سال نامبر وان موسیقی ایرانه رو زیر سوال ببری. 15 ساله داره کار می کنه و از اولش مخاطبش بودمفراز و نشیب زیادی داشته کارش. مثلا تو البوم اول و دوم مجازش اعتراض شد که ناله تصنعی داره بعد حل شد. نیازی نیست شماها برای محسن چاوشی خط تعیین کنید که نخونه

متاسفانه گویا شما یا از شعر سر در نمیارید یا خودتون رو زدید به اون راه!!!شعر از نظر وزنی دچار ایرادات زیادی هست و پر از کلماتی که قبلا شنیدیم تیغ دست و پا سر تن تقدیم کنم و ... آن دست ببرد سر هر را (اینجا سر هر چی معنی میده فعل و فاعل کوش و کجاست کسی به کدام قرینه حذف شده؟؟؟؟) به دیدار خدا شو!!! حداقل (رو) مینوشت تا معنی بگیره سیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم را اینجا چه ربطی در ابیات این بیت وجود دارد که من نیز شکستم قفسم را رو آورده یا عباس بداند عبسم را یا نور مزار خُلَصم را
سلام.ممنون میشم درباره این وزن و قافیه این ابیات توضیح بدین:شب آرامی بودمی‌روم در ایوان، تا بپرسم از خودزندگی یعنی چه؟مادرم سینی چایی در دستگل لبخندی چید، هدیه اش داد به منخواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجالب پاشویه نشست

اگر به وزن میخواهید بدانید مفاعیلن مفاعیلن فعولن اگر به بحر میخواهید بدانید هزج مسدس مذحوف حالا اگر میخواهید هزج مسدس محذوف بدونید چیه به اوزان مبتنی بر مفاعیلن هزج میگن حالا مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن مبشه هزج مسدس سالم و وقتی مفاعیلن آخر به فعولن تغییر میکنه میشه محذوف و این چیزی که شما نوشتید نیمایی هست که در نیمایی بحر میشکند و در نیمایی اجباری در آوردن قافیه نیست

--- | تاریخ عضویت: 1392/01/17| تعداد نظرات: 109|گروه کاربری: عضو سايت
Shahre gham
|1 شهریور 1399 23:03|
+1
|

کاری به چیزی ندارم ولی محسن جدید را نمیشناسم نمیدونم چی میگه نمیفهمم چی میگه کاشکی خودش بود..همون طور که بود منظورم تکرار خودش نیست.. کلام طولانیست... بگذریم.. محسن گوش میکنم.غیر محسن هم گوش نمیدم ولی آهنگهایی که خود خود خودشه آوردن چند کلمه کنارهم که آهنگین باشه معنی شعر نیست... دلم برای حسین صفا تنگ شده

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|2 شهریور 1399 07:50|
+2
|

محسن‌خان چاوشی! چه کسی اینگونه کمر به نابودی خودش می‌بندد؟! کدام شورای شعر و موسیقی به این متن فاجعه، مجوز انتشار داده‌ است؟ شاعران آئینی و عاشورایی! چرا ساکت‌اید؟ محسن‌خان چاوشی! شما را به احترام همین ماه محرم که به مناسبتش، آهنگ حسین(ع) را منتشر کرده‌اید سوگند می‌دهم با شعر، آن هم شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید! محسن‌خان چاوشی! پیداست تازه قافیه را تا حدودی یاد گرفته‌اید اما همچنان شعری(!!) که مثلاً سروده و خوانده‌اید، فاجعه است! کمتر کسی را می‌توان سراغ گرفت که اینگونه مجدانه و پرتلاش، کمر به نابودی خودش بسته باشد و تیشه بردارد تا ریشه خود را بزند. لجبازیِ معناداری که در سرودن و شاعری کردن دارید، خاصه وقتی اصرار دارید آنها را بخوانید و نام خود را به عنوان شاعر، پای آنها بنویسید، شاید باید مخاطب یا منتقد علاقه‌مند را آنقدر دلزده و دل‌آزرده کند که با خود بگوید "وقتی اینگونه بر موضع اشتباهش پای می‌فشارد، قلم را زمین بگذار و نگو و ننویس! بیکاری؟ چه فایده؟" اما آنقدر درباره آنچه می‌نویسید و به عنوان شعر، منتشر می‌کنید، می‌نویسم تا جایی... روزی... وقتی... ثابت شود اینها از سرِ علاقه و جدی گرفتن شعر و ادبیات و خود شماست، حال آنکه خوب می‌دانید مخاطبان و طرفداران جدی با چند آهنگ پرت‌وپلای اخیر، چقدر از پیگیری شما، دلسردند و بی‌تعارف، بسیاری‌شان بی‌خیال شما شده‌اند و با خود می‌گویند "بگذار اینها را بخواند. بگذار خیال کند اینها شعر است. بگذار به اسم "تجربه‌"، هر لاطائلاتی را منتشر کند!" برخلاف متن آهنگ‌های "شرح الف" و "او" که جدا از اشکالات متعدد نحوی و محتوایی و تالیفی و وزنی، در قافیه هم فاجعه‌بار بود، در متن آهنگ "حسین"(ع) پیداست حداقل قافیه را یاد گرفته‌اید و تا حدودی رعایت کرده‌اید. مشخص است فهمیده‌اید نفس و قفس و دادرس و نورس و... می‌توانند قافیه شوند، اما فاجعه آنجاست که "مزارِ خُلَّص"(!!!) هم با اینها قافیه شده! خداوکیلی یعنی چه؟ مزار خُلّص کجاست؟ در چه عوالمی کشف‌اش کرده‌اید و آن را ساخته‌اید؟ شوخی می‌کنید با ما؟ با جغرافیای عرفانی شوخی دارید؟ زبان فارسی و عربی برایتان بازیچه شده؟ توهمِ "ترکیب‌سازی" زده‌اید؟ این مزار را در عالم لامکان دیده‌اید؟ احدی پیش از انتشار، از شما نپرسید این چیست؟ یعنی چه؟ اصلا کجا هست؟ می‌شود به آنجا رفت؟ یا خودتان فقط می‌توانید بروید؟ نکند منظورتان مزار خلاص‌شدن بوده؟ یا مزار پاک؟ شروع نوشته از زبان امام حسین(ع) است خطاب به برادرشان یا برعکس؟! "از دور، ندا داد برادر/ بردند سر و دست و تنم را/ بستند به‌ناحق، ره حق را/ کُشتند گلوی نفسم را". دست، یادآور رشادت و شهادت عباس(ع) است و گلو، یادآور اباعبدالله. بماند که بند اول قافیه ندارد، اما بند دوم (دستی که بدادی به خدایت/ دستان خدا بود، بریدند/ آن دست ببُرّد سر هر را/ خشکانده همه کار و کسم را) اصلاً معلوم نیست گفت‌وگوی چه کسی با چه کسی است! "آن دست ببُرّد سرِ هر را"، یعنی چه؟ "هر" چیست؟ کدام دست، خشکانده همه کار و کس چه کسی را؟ مصرع آخر، اصلا معنا و فحوای توهین‌آمیز دارد! خلاصه عبارات بی‌معنی در نوشته شما که با هیچ معیاری نمی‌توان نام "شعر" بر آن نهاد، طبق معمول، فراوان و فراوان و فراوان است. مثلا "آن ذبح، خیالش که بریده‌ست/ اما به زمین، هرزه‌ی خود را" یعنی چه؟ "لبخند نیامد به لبانم/ از فتنه گردن به جرس‌ها" یعنی چه؟ "رو ترش کنم اهل هوس را/ عباس بداند عبسم را" یعنی چه؟ آقای محسن‌خان چاوشی! نکنید! با خودتان اینگونه نکنید! با خودتان می‌کنید، بکنید، با شعر اینگونه نکنید! شما را به همین ماه محرم که به مناسبت شروعش، آهنگ حسین را منتشر کرده‌اید قسم می‌دهم با شعر، آن هم با شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید! به شاعری علاقه دارید؟ بسیار خوب، شاعر که شدید، شعرهایتان را بخوانید! شعرهای ناب عاشورایی و رضوی و علوی و فاطمی و... تا دل‌تان بخواهد داریم! البته از شما که دیگر ظاهراً نباید توقع خاصی داشته باشیم، اما واقعا کدام شورای شعر و موسیقی به این آهنگ که محتوایی عاشورایی دارد، با متن ترانه‌ای تا این حد پُراشکال، بی‌معنی‌، اهانت‌آمیز و سخیف، مجوز انتشار داده‌اند؟ یک نفر جواب نمی‌دهد؟ نکند می‌دانید "مزارِ خُلّص" کجاست؟! به ما هم بگوئید.

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
رهگذر
|3 شهریور 1399 01:35|
0
|

نقل قول: hasan
نقل قول: A110
نقل قول: hasan
از دور ندا داد برادر برده اند سر و دست و تنم رابستند به ناحق ره حق را کشتند گلوی نفسم رادستی که بدادی به خدایت دستان خدا بود بریدندآن دست ببرد سر هر را خشکانده همه کار و کسم رابی دست به دیدار خدا شو خود مست به دیدار شوسیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم راهر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادردادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم رادانلود آهنگ محسن چاوشی حسینمن تاج چه خواهم که نیرزد تاجی که پر از نخوت و رنگ استمن در پی حق آمده بودم بر تیغ کشانم هوسم راگر باز بیایم به زمانت گر باز کشانند به تیغمتقدیم کنم جان و سرم را تعظیم کنم داد رسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم رالبخند نیامد به لبانم از فتنه ی گردن به جرس هارو ترش کنم اهل هوس را عباس بداند عبسم راهر بار بیاید شب هجران در گور بلرزد تن شیطانافتاده ز چشم نور بنگر خود نور مزار خلصم راآن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هرزه ی خود رااین داس هرس کرد هوس را خود آ به تماشا هرسم را♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫.هر آنچه که دلبستگی ام بود از بند دل و جان برادر دادم به رهش جانم و حتی فرزند صغیر نو رسم را
شما با تعریف و تایید الکی هم داری به شعور خودت توهین میکنی هم به محسن ضربه میزنی هم بی سوادی و کم اطلاعاتیت رو نشون میدی آقاجوووووووون از شعری که حتی معنیش رو نمیدونید و نمیدونید قافیش غلطه دفاع نکنید روغنفکر بازی در نیارید
سلام.والا من یه جا غلط شنیداری یکی از دوستان رو بیان کردم.جای دیگه متن شعر رو گذاشتم که دوستان بخونن.جای دیگه هم یک شعر از سهراب سپهری گذاشتم که دوستان متوجه بشن اگر این شعر را نو در نظر بگیرم نیاز به قافیه مشخصی ندارد.من اصلا از ایشون تعریف نکردم.شاید باورتون نشه ولی من اصلا سه تا کار آخر ایشون رو اصلا دانلود هم نکردم.ولی میگم پیاز داغش رو هم زیاد نکنیم.من میگم هم نکات مثبتش رو بگیم هم نکات منفی روآن ذبح خیالش که بریدست اما به زمین هزه خود راانصافا از نظر من قشنگه

سلام متاسفانه نمیشه این شعر رو نیمایی یا نو در نظر گرفت شعر نو از بند وزن و قافیه ازاده و مثل نثر میمونه با کلمات موجز ولی این شعر ترجیع بنده که متاسفانه ترجیع بندرو هم رعایت نکرده وزن درون کار پیچ میخوره و تغییر میکنه

--- | تاریخ عضویت: 1392/01/17| تعداد نظرات: 109|گروه کاربری: عضو سايت
zaman80
|3 شهریور 1399 02:52|
0
|

نقل قول: A110
محسن‌خان چاوشی! چه کسی اینگونه کمر به نابودی خودش می‌بندد؟!کدام شورای شعر و موسیقی به این متن فاجعه، مجوز انتشار داده‌ است؟شاعران آئینی و عاشورایی! چرا ساکت‌اید؟محسن‌خان چاوشی! شما را به احترام همین ماه محرم که به مناسبتش، آهنگ حسین(ع) را منتشر کرده‌اید سوگند می‌دهم با شعر، آن هم شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید!محسن‌خان چاوشی! پیداست تازه قافیه را تا حدودی یاد گرفته‌اید اما همچنان شعری(!!) که مثلاً سروده و خوانده‌اید، فاجعه است!کمتر کسی را می‌توان سراغ گرفت که اینگونه مجدانه و پرتلاش، کمر به نابودی خودش بسته باشد و تیشه بردارد تا ریشه خود را بزند. لجبازیِ معناداری که در سرودن و شاعری کردن دارید، خاصه وقتی اصرار دارید آنها را بخوانید و نام خود را به عنوان شاعر، پای آنها بنویسید، شاید باید مخاطب یا منتقد علاقه‌مند را آنقدر دلزده و دل‌آزرده کند که با خود بگوید "وقتی اینگونه بر موضع اشتباهش پای می‌فشارد، قلم را زمین بگذار و نگو و ننویس! بیکاری؟ چه فایده؟" اما آنقدر درباره آنچه می‌نویسید و به عنوان شعر، منتشر می‌کنید، می‌نویسم تا جایی... روزی... وقتی... ثابت شود اینها از سرِ علاقه و جدی گرفتن شعر و ادبیات و خود شماست، حال آنکه خوب می‌دانید مخاطبان و طرفداران جدی با چند آهنگ پرت‌وپلای اخیر، چقدر از پیگیری شما، دلسردند و بی‌تعارف، بسیاری‌شان بی‌خیال شما شده‌اند و با خود می‌گویند "بگذار اینها را بخواند. بگذار خیال کند اینها شعر است. بگذار به اسم "تجربه‌"، هر لاطائلاتی را منتشر کند!" برخلاف متن آهنگ‌های "شرح الف" و "او" که جدا از اشکالات متعدد نحوی و محتوایی و تالیفی و وزنی، در قافیه هم فاجعه‌بار بود، در متن آهنگ "حسین"(ع) پیداست حداقل قافیه را یاد گرفته‌اید و تا حدودی رعایت کرده‌اید. مشخص است فهمیده‌اید نفس و قفس و دادرس و نورس و... می‌توانند قافیه شوند، اما فاجعه آنجاست که "مزارِ خُلَّص"(!!!) هم با اینها قافیه شده! خداوکیلی یعنی چه؟ مزار خُلّص کجاست؟ در چه عوالمی کشف‌اش کرده‌اید و آن را ساخته‌اید؟ شوخی می‌کنید با ما؟ با جغرافیای عرفانی شوخی دارید؟ زبان فارسی و عربی برایتان بازیچه شده؟ توهمِ "ترکیب‌سازی" زده‌اید؟ این مزار را در عالم لامکان دیده‌اید؟ احدی پیش از انتشار، از شما نپرسید این چیست؟ یعنی چه؟ اصلا کجا هست؟ می‌شود به آنجا رفت؟ یا خودتان فقط می‌توانید بروید؟ نکند منظورتان مزار خلاص‌شدن بوده؟ یا مزار پاک؟شروع نوشته از زبان امام حسین(ع) است خطاب به برادرشان یا برعکس؟! "از دور، ندا داد برادر/ بردند سر و دست و تنم را/ بستند به‌ناحق، ره حق را/ کُشتند گلوی نفسم را". دست، یادآور رشادت و شهادت عباس(ع) است و گلو، یادآور اباعبدالله. بماند که بند اول قافیه ندارد، اما بند دوم (دستی که بدادی به خدایت/ دستان خدا بود، بریدند/ آن دست ببُرّد سر هر را/ خشکانده همه کار و کسم را) اصلاً معلوم نیست گفت‌وگوی چه کسی با چه کسی است! "آن دست ببُرّد سرِ هر را"، یعنی چه؟ "هر" چیست؟ کدام دست، خشکانده همه کار و کس چه کسی را؟ مصرع آخر، اصلا معنا و فحوای توهین‌آمیز دارد!خلاصه عبارات بی‌معنی در نوشته شما که با هیچ معیاری نمی‌توان نام "شعر" بر آن نهاد، طبق معمول، فراوان و فراوان و فراوان است. مثلا "آن ذبح، خیالش که بریده‌ست/ اما به زمین، هرزه‌ی خود را" یعنی چه؟ "لبخند نیامد به لبانم/ از فتنه گردن به جرس‌ها" یعنی چه؟ "رو ترش کنم اهل هوس را/ عباس بداند عبسم را" یعنی چه؟آقای محسن‌خان چاوشی! نکنید! با خودتان اینگونه نکنید! با خودتان می‌کنید، بکنید، با شعر اینگونه نکنید! شما را به همین ماه محرم که به مناسبت شروعش، آهنگ حسین را منتشر کرده‌اید قسم می‌دهم با شعر، آن هم با شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید! به شاعری علاقه دارید؟ بسیار خوب، شاعر که شدید، شعرهایتان را بخوانید! شعرهای ناب عاشورایی و رضوی و علوی و فاطمی و... تا دل‌تان بخواهد داریم!البته از شما که دیگر ظاهراً نباید توقع خاصی داشته باشیم، اما واقعا کدام شورای شعر و موسیقی به این آهنگ که محتوایی عاشورایی دارد، با متن ترانه‌ای تا این حد پُراشکال، بی‌معنی‌، اهانت‌آمیز و سخیف، مجوز انتشار داده‌اند؟ یک نفر جواب نمی‌دهد؟ نکند می‌دانید "مزارِ خُلّص" کجاست؟! به ما هم بگوئید.

دوست عزیز شما که سطح اطلاعاتتون زیاد هست موقع نشر مطلبی منبع رو هم ذکر کن تا بدونیم حرف شماست یا این افاضات رو از جایی کپی پیست کردی.

یعنی شما تمامی آثار قبلی محسن چاوشی رو درک کردین و رو همین چند ترانه ی آخر موندین؟

خداییش قبل کپی پیست کردن یه بار متن و میخوندی لااقل خودت خجالت زده میشدی.

بی معنی

اهانت آمیز

و سخیف ؟ ؟ ؟ ؟

این که بحث نداره به شما توصیه میکنم اصلا پیگیر خواننده ی شعر های سخیف نباشید , خواننده زیاده.

من حقیر سطح درک شعرم همینه و دوست دارم همینقد هم بمونه.

هیچ هنرمندی به انتقاد بی ادبانه نیازی نداره.


--------------------

--- | تاریخ عضویت: 1392/01/16| تعداد نظرات: 571|گروه کاربری: عضو سايت
A110
|3 شهریور 1399 03:52|
0
|

نقل قول: zaman80
نقل قول: A110
محسن‌خان چاوشی! چه کسی اینگونه کمر به نابودی خودش می‌بندد؟!کدام شورای شعر و موسیقی به این متن فاجعه، مجوز انتشار داده‌ است؟شاعران آئینی و عاشورایی! چرا ساکت‌اید؟محسن‌خان چاوشی! شما را به احترام همین ماه محرم که به مناسبتش، آهنگ حسین(ع) را منتشر کرده‌اید سوگند می‌دهم با شعر، آن هم شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید!محسن‌خان چاوشی! پیداست تازه قافیه را تا حدودی یاد گرفته‌اید اما همچنان شعری(!!) که مثلاً سروده و خوانده‌اید، فاجعه است!کمتر کسی را می‌توان سراغ گرفت که اینگونه مجدانه و پرتلاش، کمر به نابودی خودش بسته باشد و تیشه بردارد تا ریشه خود را بزند. لجبازیِ معناداری که در سرودن و شاعری کردن دارید، خاصه وقتی اصرار دارید آنها را بخوانید و نام خود را به عنوان شاعر، پای آنها بنویسید، شاید باید مخاطب یا منتقد علاقه‌مند را آنقدر دلزده و دل‌آزرده کند که با خود بگوید "وقتی اینگونه بر موضع اشتباهش پای می‌فشارد، قلم را زمین بگذار و نگو و ننویس! بیکاری؟ چه فایده؟" اما آنقدر درباره آنچه می‌نویسید و به عنوان شعر، منتشر می‌کنید، می‌نویسم تا جایی... روزی... وقتی... ثابت شود اینها از سرِ علاقه و جدی گرفتن شعر و ادبیات و خود شماست، حال آنکه خوب می‌دانید مخاطبان و طرفداران جدی با چند آهنگ پرت‌وپلای اخیر، چقدر از پیگیری شما، دلسردند و بی‌تعارف، بسیاری‌شان بی‌خیال شما شده‌اند و با خود می‌گویند "بگذار اینها را بخواند. بگذار خیال کند اینها شعر است. بگذار به اسم "تجربه‌"، هر لاطائلاتی را منتشر کند!" برخلاف متن آهنگ‌های "شرح الف" و "او" که جدا از اشکالات متعدد نحوی و محتوایی و تالیفی و وزنی، در قافیه هم فاجعه‌بار بود، در متن آهنگ "حسین"(ع) پیداست حداقل قافیه را یاد گرفته‌اید و تا حدودی رعایت کرده‌اید. مشخص است فهمیده‌اید نفس و قفس و دادرس و نورس و... می‌توانند قافیه شوند، اما فاجعه آنجاست که "مزارِ خُلَّص"(!!!) هم با اینها قافیه شده! خداوکیلی یعنی چه؟ مزار خُلّص کجاست؟ در چه عوالمی کشف‌اش کرده‌اید و آن را ساخته‌اید؟ شوخی می‌کنید با ما؟ با جغرافیای عرفانی شوخی دارید؟ زبان فارسی و عربی برایتان بازیچه شده؟ توهمِ "ترکیب‌سازی" زده‌اید؟ این مزار را در عالم لامکان دیده‌اید؟ احدی پیش از انتشار، از شما نپرسید این چیست؟ یعنی چه؟ اصلا کجا هست؟ می‌شود به آنجا رفت؟ یا خودتان فقط می‌توانید بروید؟ نکند منظورتان مزار خلاص‌شدن بوده؟ یا مزار پاک؟شروع نوشته از زبان امام حسین(ع) است خطاب به برادرشان یا برعکس؟! "از دور، ندا داد برادر/ بردند سر و دست و تنم را/ بستند به‌ناحق، ره حق را/ کُشتند گلوی نفسم را". دست، یادآور رشادت و شهادت عباس(ع) است و گلو، یادآور اباعبدالله. بماند که بند اول قافیه ندارد، اما بند دوم (دستی که بدادی به خدایت/ دستان خدا بود، بریدند/ آن دست ببُرّد سر هر را/ خشکانده همه کار و کسم را) اصلاً معلوم نیست گفت‌وگوی چه کسی با چه کسی است! "آن دست ببُرّد سرِ هر را"، یعنی چه؟ "هر" چیست؟ کدام دست، خشکانده همه کار و کس چه کسی را؟ مصرع آخر، اصلا معنا و فحوای توهین‌آمیز دارد!خلاصه عبارات بی‌معنی در نوشته شما که با هیچ معیاری نمی‌توان نام "شعر" بر آن نهاد، طبق معمول، فراوان و فراوان و فراوان است. مثلا "آن ذبح، خیالش که بریده‌ست/ اما به زمین، هرزه‌ی خود را" یعنی چه؟ "لبخند نیامد به لبانم/ از فتنه گردن به جرس‌ها" یعنی چه؟ "رو ترش کنم اهل هوس را/ عباس بداند عبسم را" یعنی چه؟آقای محسن‌خان چاوشی! نکنید! با خودتان اینگونه نکنید! با خودتان می‌کنید، بکنید، با شعر اینگونه نکنید! شما را به همین ماه محرم که به مناسبت شروعش، آهنگ حسین را منتشر کرده‌اید قسم می‌دهم با شعر، آن هم با شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید! به شاعری علاقه دارید؟ بسیار خوب، شاعر که شدید، شعرهایتان را بخوانید! شعرهای ناب عاشورایی و رضوی و علوی و فاطمی و... تا دل‌تان بخواهد داریم!البته از شما که دیگر ظاهراً نباید توقع خاصی داشته باشیم، اما واقعا کدام شورای شعر و موسیقی به این آهنگ که محتوایی عاشورایی دارد، با متن ترانه‌ای تا این حد پُراشکال، بی‌معنی‌، اهانت‌آمیز و سخیف، مجوز انتشار داده‌اند؟ یک نفر جواب نمی‌دهد؟ نکند می‌دانید "مزارِ خُلّص" کجاست؟! به ما هم بگوئید.

دوست عزیز شما که سطح اطلاعاتتون زیاد هست موقع نشر مطلبی منبع رو هم ذکر کن تا بدونیم حرف شماست یا این افاضات رو از جایی کپی پیست کردی.
یعنی شما تمامی آثار قبلی محسن چاوشی رو درک کردین و رو همین چند ترانه ی آخر موندین؟
خداییش قبل کپی پیست کردن یه بار متن و میخوندی لااقل خودت خجالت زده میشدی.
بی معنی
اهانت آمیز
و سخیف ؟ ؟ ؟ ؟
این که بحث نداره به شما توصیه میکنم اصلا پیگیر خواننده ی شعر های سخیف نباشید , خواننده زیاده.
من حقیر سطح درک شعرم همینه و دوست دارم همینقد هم بمونه.
هیچ هنرمندی به انتقاد بی ادبانه نیازی نداره.
اول سلام، ثانیا کسی که کارای چاوشی رو جدی دنبال میکنه میدونه این متن از کی هست قطعا اگر خود بنده بودم نرم تر بیان میکردم، اما حقیقت کتمان شدنی نیست، کار سخیف هست، شما هم سوادتون رو ببرید بالا، منظور از سخیف محتوا نیست، قافیه و وزن پیش پا افتاده و مبتدی شعر هست که کاریکاتور شعر مولاناست، کارای قبلی آقای چاوشی هرچقدر قوی باشه که هست ربطی به کار آخرش نداره ... شمام اگر فقط به صدای کلفت بستده نکنید و درکتون و سوادتون رو ببرید بالا و به شعر اهمیت بدید از این شعر خندتون میگیره ... امیدوارم چاوشی عزیز بیشتر از این به این اشعار ادامه ندن چون یک عده بی سواد دارن میزنن بیرون که اظهار نظر چیپشون اصلا قابل تحمل نیست ... به دیگران هم توصیه میکنم از این مسئله بیهوده دفاع نکنن چون بی سوادیشون مشخص میشه یاعلی ...

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|3 شهریور 1399 03:57|
+1
|

دوستان بجای دفاع بیخود که باعث نشون دادن سواد کمتون میشه ، یا تخصصی جواب بدید که شعر ایراد داره یا خیر، یا حداقال چیزی نگید سبک ترید

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
masoudfardini
|3 شهریور 1399 07:44|
0
|

داشتم فکر میکردم اهنگ پسرم هم که کار خود اقا محسن بود پس چرا کیفیتش بالا بود؟

عجیبه بنظر یه اتفاق تلخ پشت این افت هست.

اصلا به شعر کاری ندارم اهنگسازی افت داشته و اون خلاقیته دیده نمیشه.

با کمال احترام و به عنوان یه طرفدار و شنونده

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|3 شهریور 1399 09:27|
0
|

نقل قول: masoudfardini
داشتم فکر میکردم اهنگ پسرم هم که کار خود اقا محسن بود پس چرا کیفیتش بالا بود؟
عجیبه بنظر یه اتفاق تلخ پشت این افت هست.
اصلا به شعر کاری ندارم اهنگسازی افت داشته و اون خلاقیته دیده نمیشه.
با کمال احترام و به عنوان یه طرفدار و شنونده
دقیقا پرسم چون محاوره ست و ترانه محسوب میشه و چون قافیه هاش محدود نیست راحت تر درمیاد نسبت به کلاسیک خصوصا غزل، ولی مسئله اینجاست پسرم از دل و معلومات خود شاعر بیرون اومده، ولی کارای جدید و مثلا غزلشون ادلی مولاناست در واقع کاریکاتور غزل های مولاناست، حتی ترانه های دیگرشون مثل رفیقم کجایی با اینکه ضعف کوچکی داشتن ولی شعر محسوب میشن، غزل سرودن کار هرکس نیست، از طرفی به قول شما وسواس تو موسیقی هم دیگه دیده نمیشه

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
نقاش سایه ها
|3 شهریور 1399 14:59|
0
|

سلام من اهنگ رو چند بار گوش کردم و خیلی خوشم اومد به قول معروف به دلم نشست خلاصه هرکسی نظر خودش رو داره. حالا این بماند . خوب حالا که همه شمشیر کشیدند و دارند خون چاوشی عزیز و بزرگ رو میریزند گفتم ما هم شمشیر بکشیم و یه انتقادی بکنیم انتقادم ولی از چاوشی نیست از این سایت که ادعای یدک کشیدن نام هواداران چاوشی رو داره الان یک سال سایت به جای اینکه مطالب زیبا و خوب و کارشناسانه در مورد چاوشی بزاره اخباری میزاره بر ضد چاوشی نمونش چاوشی از همسرش جدا شد . یک هفته رو سایته بعد پاکش میکنه چاوشی دیگه با رفیقاش کار نمی کنه چاوشی فلان مشکل رو داره چاوشی با حسین صفا دیگه کار نمی کنه اصلا از اینابگزریم مثلا تو هر سایتی حتی درپیت ترین سایت ها یه اهنگ جدید بیاد مدیریت سایت عنوان میزاره اهنگ شنیدنی و خارق العاده مفلان خواننده یه جوری میگزاره که خیال میکنی بهترین خواننده دنیاست بعد میری با کیفیت ۳۲۰ هم دانلود میکنی مثلا چی میگه حسین حسین حسین اقا اقا اقا من سگ درگاهتم . حالا بماند الان چند تا اهنگ جدید چاوشی تو این عنوانش رو تو سایت بخونید اهنگ جدید چاوشی حسین ع امد اهنگ ضمیر خود سر امد و غیره . اقای مدیریت سایت این همه انتقاد از چاوشی تقصیر شماست منی که و خیلی های دیگه که از سال ۸۲ تو بازار دنبال کاست های چاوشی بودیم و نه عکسی چاوشی از خودش داده بوده بیرون نه نامی نه نشانی فقط دنبال کاست هاش بودیم تا الان و عاشقانه از ته قلب محسن خان رو دوست داریم این همه انتقاد رو اصلا دوست ندارم و خیلیامون دوست نداریم طوری که یک ماه پیش تو نظرات نوشته بود ما هوادارا محسن چاوشی بزرگ کردیم محسن بدون ما هیچه گفتم سال ۸۲ محسن معروف بود همه دنبال کاست هاش بودند اسم این خواننده چیه چه شکلیه و غیره تا سال ۸۶ که اولین عکسش اومد.من مخالف انتقاد نیستم ولی این همه انتقاد رو چرا یه مثال میزنم شما داری تو خیابون راه میری به اولین میدون میرسی یک نفر میگه این ادم مزخرفیه توجه نمی کنی میری به دومین میدون میرسی ۳ نفر میگن این ادم مزخرفیه توجه نمی کنی میری به سومین میدون ۶ نفر چهارمی ۱۰ نفر پنجمی ۵۰ نفر به میدون ششم میرسی یه صد نفری میگن ادم مزخرفیه اینجاست که دیگه توجه میکنی و واکنش نشان میدی اتفاقی که تو این سایت داره میفته همینه انتقاد ها شروع شده یک ماه دو ماه سه ماه و بیشتر اول یک نفر بعد چند نفر بعد اونایی که طرفدار چاوشین میبینن همه دارن انتقاد میکنن ولی چاوشی رو هم دوست دارند میگن کارش قشنگه ولی ای کاش این مسیر رو تغییر بده به چاوشی قبلی برگرده و همین جور انتقاد ها زیاد میشه ماه ها ترک عادت هم موجب مرضه وکسی هم دیگه این خصلتشو ترک نمیکنه اونهایی هم که طرفدار چاوشین منحرف میشن . و در آخر سایتی که اسمش رو گذاشتی سایت طرفداران چاوشی متضاد میشه. و از مسیرش خارج میشه . منی که قبلن اونهایی که قبلن میومدن دوست داشتن مطالب خوب ببین و بشنون وقتی نظرات رو میبینن و میخونن هم در مورد سایتتون هم محسن خان چاوشی ممکنه عوض بشه و میشه خلاصه من که عاشق صدای چاوشی و افکار و سبک های بیشمارشم دوست ندارم بیام تو سایتی و نظرات و مطالب و بد و منفی ببینم . این خلاف سیاست های موفیقیت یک سایت میتونه باشه . خدانگهدار

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
سهراب چهارمیر
|3 شهریور 1399 16:03|
0
|

نه باشعر کار دارم نه با ملودی نه هیچی....فقط میخام بگم لطف کنه بره مداحی...هنرمند خودش متعلق به خودشه اما هنرش نه...ای کاش یاد بگیریم عقایدمون و ارادتمون به اشخاص رو برا خودمون نگه داریم...الان طرفداران ایشون که مسلمان نیستن چه گناهی کردن...نمیشه که هی بیای مناسبتی بخونی...

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|3 شهریور 1399 21:16|
0
|

نقل قول: سهراب چهارمیر
نه باشعر کار دارم نه با ملودی نه هیچی....فقط میخام بگم لطف کنه بره مداحی...هنرمند خودش متعلق به خودشه اما هنرش نه...ای کاش یاد بگیریم عقایدمون و ارادتمون به اشخاص رو برا خودمون نگه داریم...الان طرفداران ایشون که مسلمان نیستن چه گناهی کردن...نمیشه که هی بیای مناسبتی بخونی...
فرق این عقیده با عقیده های دیگر اینه که باید به داشتنش افتخار کنی و اعلام کنی وگرنه بی فایده ست ...

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
سهراب چهارمیر
|5 شهریور 1399 19:32|
0
|

نقل قول: A110
نقل قول: سهراب چهارمیر
نه باشعر کار دارم نه با ملودی نه هیچی....فقط میخام بگم لطف کنه بره مداحی...هنرمند خودش متعلق به خودشه اما هنرش نه...ای کاش یاد بگیریم عقایدمون و ارادتمون به اشخاص رو برا خودمون نگه داریم...الان طرفداران ایشون که مسلمان نیستن چه گناهی کردن...نمیشه که هی بیای مناسبتی بخونی...
فرق این عقیده با عقیده های دیگر اینه که باید به داشتنش افتخار کنی و اعلام کنی وگرنه بی فایده ست ...
اصلا نظرتون قابل قبول نیس..هرکی باشه میگه عقیده من بهترینه...اصلا عقیده یعنی چی..من عقیده دارم مثلا سکسی بیام بیرون.روزیم زیاد میشه..کسی بهش احترام میذاره؟؟ب عقیده من؟؟

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|5 شهریور 1399 20:23|
0
|

نقل قول: سهراب چهارمیر
نقل قول: A110
نقل قول: سهراب چهارمیر
نه باشعر کار دارم نه با ملودی نه هیچی....فقط میخام بگم لطف کنه بره مداحی...هنرمند خودش متعلق به خودشه اما هنرش نه...ای کاش یاد بگیریم عقایدمون و ارادتمون به اشخاص رو برا خودمون نگه داریم...الان طرفداران ایشون که مسلمان نیستن چه گناهی کردن...نمیشه که هی بیای مناسبتی بخونی...
فرق این عقیده با عقیده های دیگر اینه که باید به داشتنش افتخار کنی و اعلام کنی وگرنه بی فایده ست ...
اصلا نظرتون قابل قبول نیس..هرکی باشه میگه عقیده من بهترینه...اصلا عقیده یعنی چی..من عقیده دارم مثلا سکسی بیام بیرون.روزیم زیاد میشه..کسی بهش احترام میذاره؟؟ب عقیده من؟؟
عزیز مشکل شماها همینه دیگه، بی هدف و بدون برنامه زندگی می‌کنید، عقیده با خرافه فرق داره، عقیده یعنی رسیدن عینی و قلبی به اون مسئله، عزیزم اینهمه مردم اگر به چشم نمیدیدن تأثیر و حق رو اینجوری عاشق نمیشدن، کسی حق نداره بی دلیل بگه ماست من شیرینه ! پیشنهاد میکنم دوروز فقط دوو روز خودتون رو تو این عشق بندازید، ببینید عاشق میشید یا نه، توجه کنید خرافه زیاد شده، منظور من خرافاتی که یک عده درست کردن نیست، عشق خالص امام حسین رو تحقیق کنید متوجه میشید ... فقط بی هدف زندگی نکنید می پوسید ... موفق باشید

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
Yashar
|6 شهریور 1399 20:07|
0
|

محسن جان هرس نکن ریشه های خودتو چقدر تکرار اخه بی خیال ضمیر و هرس و هوس و دست و سر و پا شو این همه لغت تو دنیا هست یه چیز دیگه بود چقدر خرابکاری اخه بسه بخدا ریشه های خودت رو با خرابکاری از بین نبر سراغ شاعر برو لا اقل با کمک صفا شعر بگو بزار کار از زیر دست اون بیرون بیاد خطاهاتو بگیره بخدا کوچیک نمیشی انقد سراغ اون کیبورد لامصب نرو بزار عادل بزنه دیوونمون کنه تو فقط بخون به روز بخون چقدر تکرار خودت و خرابکاری های خودت یا داری شدت میدان میخونی یا ضمیر خودسر دقت کردی از این ۲ سبک بیشتر نتونستی پیشرفت کنی؟؟؟؟ بسه برادر من دوستت داریم که داریم میگیم اگر کسی گفته کارهات قویه داره باات شوخی میکنه افکت و دستگاهو یذره کمترش کن کارای طبیعی مث خوزستان اینا محسنو دوباره زنده میکنه برادر من شعرات اصلا قافیه ردیف نداره پر از خطاست محسن خان مسیر جالبی رو پیش نگرفتی علی افتضاح بود علی برابر با اصل شیدایی بود حسین برابر با اصل ضمیر خودسر اصلا صدای کیبور دقیقا از همون لحضه که میگی ضمیر نورسم را توی ضمیر خودسر هم همونجا بلند میشه نکن برادر من اهنگسازی و تنظیم های یکنواخت و تکراری محسن خان تا دیر نشده یه تیم قوی تشکیل بده برگرد به جایگاه خودت نزار مخاطبات ریزشی بشن با بی احترامی هایی که بهشون میکنی

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
A110
|7 شهریور 1399 00:55|
0
|

نقل قول: Yashar
محسن جان هرس نکن ریشه های خودتوچقدر تکرار اخهبی خیال ضمیر و هرس و هوس و دست و سر و پا شواین همه لغت تو دنیا هست یه چیز دیگه بودچقدر خرابکاری اخهبسه بخداریشه های خودت رو با خرابکاری از بین نبرسراغ شاعر برولا اقل با کمک صفا شعر بگوبزار کار از زیر دست اون بیرون بیاد خطاهاتو بگیرهبخدا کوچیک نمیشیانقد سراغ اون کیبورد لامصب نروبزار عادل بزنه دیوونمون کنهتو فقط بخونبه روز بخونچقدر تکرار خودت و خرابکاری های خودتیا داری شدت میدان میخونی یا ضمیر خودسردقت کردی از این ۲ سبک بیشتر نتونستی پیشرفت کنی؟؟؟؟بسه برادر مندوستت داریم که داریم میگیماگر کسی گفته کارهات قویه داره باات شوخی میکنهافکت و دستگاهو یذره کمترش کنکارای طبیعی مث خوزستاناینا محسنو دوباره زنده میکنهبرادر من شعرات اصلا قافیه ردیف ندارهپر از خطاستمحسن خان مسیر جالبی رو پیش نگرفتیعلی افتضاح بودعلی برابر با اصل شیدایی بودحسین برابر با اصل ضمیر خودسراصلا صدای کیبور دقیقا از همون لحضه که میگی ضمیر نورسم را توی ضمیر خودسر هم همونجا بلند میشهنکن برادر من اهنگسازی و تنظیم های یکنواخت و تکراریمحسن خان تا دیر نشده یه تیم قوی تشکیل بده برگرد به جایگاه خودتنزار مخاطبات ریزشی بشن با بی احترامی هایی که بهشون میکنی
حــــــــــــــــــرف حـــــــــــــــــــــــــق ...

--- | تاریخ عضویت: --| تعداد نظرات: 0|گروه کاربری: ميهمان
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 بعدی



آخرین مطالب

  • دموی آهنگ عشق هیولایی از چاوشی
  • بحران 40 سالگی چاوشی
  • کال آ دیوتی با طعم چاوشی
  • تنگ بلوری چاوشی
  • دانبود آهنگ (عباس) چاوشی
  • دانلود آهنگ جدید چاوشی برای امام حسین
  • دانلود آهنگ جدید و شاد چاوشی ( علی )
  • آهنگ جدید چاوشی برای عید قدیرخم
  • هدیه تولد چاوشی (موزیک ویدیوی پنجره)
  • تلو 41 سالگی چاوشی
  • چاوشی دانلود 9 ساله شد
  • دانلود آهنگ جدید چاوشی به نام هم گناه
  • زیرصدای آهنگ ستمگر چاوشی از رضا رستمی
  • واکنش چاوشی به انتقاد هواداران
  • چاوشی صدای نسل یاغی
  • میکس دو آهنگ ( زندگی و خلیج ایرانی ) چاوشی
  • دانلود آهنگ شدت میدان محسن چاوشی
  • توهین مهشید به محسن چاوشی
  • دانلود آهنگ جدید چاوشی به نام ( طاق ثریا)
  • دانبود آهنگ ( ضمیر خودسر ) چاوشی
  • • • • ◊ ◊ ◊ • • •

    درباره ما

    ساعت:

    در اين وبسايت سعي ميشود متفاوت ترين دانلود البته با محوريت محسن چاوشي دراختيار شما عزيزان قرار گيرد . جهت ارتباط با ما و ارسال فايل هايتان ازايميل هاي زير استفاده کنيد
    مدیران سایت
    ابراهیم غلامی : Ebrahimgholami280@yahoo.com

    فربد پارس : farbod_pars@yahoo.com

    گرافیست سایت :
    سعید بهشتی: saeedbeheshti6@yahoo.com
    کدنویسی و پشتیبانی :
    مهندس ایمان برومند زاده: hi@pishroapp.com

    ورود به چاووشی دانلود

    مطالب ویژه

      دانلود جدیدترین آهنگ محسن چاوشی

      ( عباس )

      ( کلیک کنید )

    موضوعات

    آخرین نظرات

    مطالب تصادفی

    آمار و اطلاعات

    آمار کل مطالب: 1667
    کل نظرات: 13575
    تعداد کل کاربران: 12023
    جدیدترین عضو: EugeneExera

    کاربران آنلاین :


    برچسب ها